У першому півріччі випуск золота у Китаї з внутрішньої сировини зріс на 14%
Китай у першому півріччі 2022 року збільшив виробництво золота із внутрішньої сировини на 14%, до 174,69 тонни, підрахувала Китайська асоціація із золота (China Gold Association, CGA).
У тому числі видобуток золота склав 139,15 тонни, виробництво попутного золота – 35,53 тонни.
Ще 55,7 тонни золота Китай у 1-му півріччі виробив із імпортної сировини. Порівняно із січнем-червнем минулого року цей показник зріс на 7%. Загалом із внутрішньої та імпортної сировини в Китаї було вироблено 230,35 тонни золота, що на 12% більше за рівень 1-го півріччя минулого року.
У 1-му півріччі 2022 року, пояснює CGA, відновлювалося виробництво в основних золотодобувних регіонах країни, включаючи провінцію Шаньдун (там в 1-му кварталі минулого року відбулися інциденти, пов'язані з безпекою, і на інших місцевих копальнях на вимогу влади пройшли перевірки).
При цьому споживання золота в Китаї, за підрахунками CGA, у 1 півріччі скоротилося на 13% порівняно з аналогічним періодом минулого року, склавши 476,82 тонни.
Попит з боку ювелірів знизився на 8% до 320,73 тонни (споживання прикрас зменшилося на тлі високої бази порівняння минулого року через локальні спалахи COVID-19), з боку промислових та інших споживачів - до 43,65 тонни. Попит на зливки та монети впав на 26%, до 112,44 тонни: зміни світової кон'юнктури та суттєві коливання цін на золото підтримували інвестиційний попит, стримуючим фактором було скорочення запасів золота у злитках у банків та роздрібних продавців.
Споживання золота в червні продемонструвало імпульс відновлення, і CGA очікує, що тенденція до стійкого відновлення збережеться.
Обсяг торгів золотом на Шанхайській біржі за підсумками півріччя становив 19,3 тис. тонн на 7,56 трлн юанів (близько $1,13 трлн). У натуральному вираженні він зріс майже на 5%, у вартісному – на 9%. У тому числі, за підрахунками, у 2-му кварталі обсяг торгів становив 9,7 тис. тонн на 3,87 трлн юанів ($0,58 трлн).
Китай багато років є найбільшим виробником золота у світі, а також одним із найбільших споживачів.