У ЄС пропонують маркувати контент, створений штучним інтелектом

Європейська комісія в понеділок запропонувала зобов'язати технологічні компанії на кшталт Google, Facebook і TikTok маркувати контент, створений штучним інтелектом, щоб допомогти користувачам виявляти дезінформацію, повідомляє Politico.

Вимоги про боротьбу з дезінформацією передбачені в новому Акті про цифрові послуги, який набуде чинності наприкінці серпня, але Єврокомісія пропонує ввести маркування створеного штучним інтелектом контенту вже зараз.

"Учасники (Кодексу ЄС про дезінформацію. - Ред.), що надають послуги, які потенційно можуть поширювати дезінформацію, створену штучним інтелектом, мають зі свого боку впровадити технології для розпізнавання такого контенту та чітко позначати його для користувачів", – заявила віцепрезидентка ЄК з питань цінностей і прозорості Віра Юрова.

Вона також пропонує, щоб компанії на кшталт Microsoft і Google створили захисні механізми для своїх сервісів з використанням штучного інтелекту, щоб ними не користувалися зловмисники.

Текст, відео та аудіо, створені та змінені інструментами штучного інтелекту, такими як ChatGPT і DALL-E, дедалі більше поширюються в інтернеті.

Великі онлайн-платформи та пошукові системи, як-от Meta, Twitter і TikTok, повинні будуть маркувати створені або змінені зображення, аудіо та відео, відомі як діпфейки, вже до 25 серпня відповідно до Акта про цифрові послуги ЄС під загрозою багатомільйонних штрафів.

Тим часом Європейський парламент наполягає на тому, щоб аналогічне правило застосовувалося до всіх компаній, що генерують контент зі штучним інтелектом, у рамках майбутнього Акта про штучний інтелект, який може набути чинності вже 2025 року.

06.06.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.