У 2022 році прибуток Nestle гірший за очікування
Швейцарська Nestle, найбільший виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв у світі, за підсумками 2022 року знизила чистий прибуток у 1,8 раза до 9,3 млрд швейцарських франків ($10,07 млрд) проти 16,9 млрд франків у 2021 році, коли Nestle отримала разовий прибуток від продажу пакету акцій L'Oreal.
Виторг підвищився до 94,42 млрд франків порівняно з 87,09 млрд франків. Органічний ріст (очищений від впливу поглинань та продажу активів, а також коливань курсів валют) становив 8,3%. При цьому компанія збільшила ціни на свої товари в середньому на 8,2% через високу інфляцію.
Опитані Nestle аналітики в середньому оцінювали прибуток на рівні 11,59 млрд франків, виторг - 95,02 млрд франків.
Виторг Nestle у Північній Америці минулого року зріс на 11,1% (до 26,33 млрд франків), у Європі – на 1,8% (до 19,13 млрд франків), у країнах Азії, Африки та Океанії – на 3 ,3% (До 18,48 млрд франків), в Латинській Америці - на 17,2% (до11,82 млрд франків), в Китаї - на 3,4% (до 5,35 млрд франків).
Продажі кави та кавомашини Nespresso підвищилися на 0,5% і склали 6,45 млрд франків.
У сегменті продуктів харчування (Nestle Health Science) доходи злетіли на 36,9% і перевищили 6,6 млрд. франків.
За підсумками 2023 року компанія очікує на органічне зростання виторгу в діапазоні 6-8%.
Котирування акцій компанії під час торгів у четвер зростають на 0,2%. Капіталізація компанії за останній рік знизилася на 5,6% (нижче за 300 млрд франків), тоді як швейцарський фондовий індекс SMI втратив 6,3%.
Портфель компанії включає понад 2 тис. брендів, у тому числі Nestle, Nescafe, Nesquik, Nestea, Movenpick, KitKat, Gerber, Maggi, Perrier, S. Pellegrino, Purina, Friskies, які продаються в 186 країнах. Штат компанії налічує понад 270 тис. осіб.