Twitter Inc відзвітувала про квартальну виручку
У четвер Twitter Inc відзвітувала про квартальну виручку, що не дотягнула до прогнозів Уолл-стріт, оскільки викликане коронавірусом уповільнення економічної активності завдало шкоди бізнесу цифрової реклами.
Продажі реклами, на які припадає 82% виручки Twitter, впали на 23% до $562 мільйонів. Аналітики очікували показника на рівні $585 мільйонів, згідно з даними IBES від Refinitiv.
При цьому компанія зафіксувала рекордне зростання числа щоденних користувачів, які можуть бачити рекламні оголошення, - на 34% в річному вираженні до 186 мільйонів. Аналітики чекали показника в 176 мільйонів.
Загальна виручка склала $683 мільйона, що на 19% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Twitter повідомила про збиток за другий квартал в розмірі $ 1,2 мільярда, головним чином в результаті скасування податкової пільги, введеної в минулому році, коли компанія перевела інтелектуальну власність в Ірландію. Через серйозні втрати у другому кварталі, пов'язаних з коронавірусом, Twitter не заробила достатньо грошей, щоб скористатися цією податковою пільгою.
Збиток за винятком цього фактора склав $ 127 мільйонів, або 16 центів на акцію, в цілому співпав з прогнозом аналітиків на рівні $125 мільйонів. Роком раніше компанія отримала скоригований прибуток в $37 мільйонів.