TikTok став найдорожчим брендом у Китаї
TikTok став найдорожчим брендом у Китаї, обігнавши найбільші державні банки КНР, ідеться в щорічному звіті Brand Finance China 500, пише Мінфін.
Вартість бренду соцмережі TikTok/Douyin за рік збільшилася на 28% до $84,2 млрд, у той час як Промисловий і торговий банк Китаю (ICBC) – лише на 3,3% до $71,8 млрд.
На третє місце вийшла генерувальна компанія State Grid Corporation of China (+21% до $71,15 млрд), відтіснивши на четверту позицію China Construction Bank (+4,7%, до $60,4 млрд). На п'ятій сходинці залишився Agricultural Bank Of China.
На шосте місце з восьмого піднявся Bank of China (+6,6% до $50,5 млрд). Сьому позицію зберіг за собою бренд міцного алкогольного напою Moutai (+0,7%, до $50,1 млрд).
Страховий бренд Ping An подешевшав на 0,7%, до $44,4 млрд, але при цьому піднявся на восьму сходинку рейтингу з дев'ятого.
Вартість телекомунікаційного бренду China Mobile збільшилася на 2%, до $44,2 млрд, унаслідок чого він досяг дев'ятого місця проти одинадцятого рік тому.
Месенджер WeChat опустився на десяте місце з шостого, оскільки його вартість впала на 16,8% до $41,8 млрд.
Варто зазначити, що цього року з топ-10 випав бренд Huawei, який перебуває на дванадцятій позиції.