Річні продажі Burberry впали на 10%
У четвер британський виробник одягу Burberry повідомив, що відновлення бізнесу після пандемії COVID-19 прискорюється, частково завдяки зростанню економіки Китаю, що дозволить компанії відновити виплати дивідендів.
Компанія, відома своїми тренчами, тканиною з шаховим малюнком і монограмою "TB", відзвітувала про зниження продажів на 10% за фінансовий рік, що завершився 27 березня, і пояснила його закриттям магазинів і обмеженням подорожей під час пандемії.
Однак зіставні продажі за четвертий фінансовий квартал підскочили на 32% в річному численні, повідомила компанія, незважаючи на те що в середньому 16% її магазинів не працювали в цей період.
Акції Burberry падали приблизно на 8% в ході ранкових торгів.
У березні бренд зіткнувся із закликами до бойкоту з боку споживачів через відмову від бавовни, виробленої в китайській провінції Синьцзян.
Burberry відзвітувала про скоригований операційний прибуток за рік в розмірі 396 мільйонів фунтів стерлінгів ($556 мільйонів), що вище усередненого прогнозу аналітиків 378 мільйонів фунтів, але на 8% нижче прибутку за попередній рік на рівні 433 мільйона фунтів.