Продажі LVMH підскочили на 84% у 2 кварталі завдяки попиту на Dior, Fendi
Французька LVMH відзвітувала про стрибок виручки в другому кварталі завдяки зростанню продажів люкс-брендів Dior, Fendi і Louis Vuitton на тлі ослаблення коронавірусних обмежень. Компанія також повідомила про збільшення своєї частки ринку.
Загальні продажі LVMH, яка також володіє брендами шампанського і косметики, у другому кварталі виросли на 84% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, без урахування коливань валютних курсів, до 14,7 мільярда євро ($17,36 мільярда).
Це вище прогнозу аналітиків UBS про зростання на 69%, але збігається з оцінками HSBC. Рівень продажів LVMH на 14% перевищив рівень 2019 року.
Операційний прибуток за перші шість місяців цього року зріс більш ніж в чотири рази в порівнянні з минулим роком до 7,6 мільярда, що перевершило очікування аналітиків, опитаних Refinitiv.