Продажі Burberry впали на 27%

Британський виробник товарів класу люкс Burberry відзвітував про падіння співставних продажів на 27% в останньому кварталі фінансового року, на кінець якого компанії довелося призупинити роботу близько 60% роздрібних магазинів через пандемію коронавірусу.

Компанія повідомила, що, з огляду на невизначений прогноз, вона не буде виплачувати фінальні дивіденди і перегляне майбутні виплати в кінці +2021 фінансового року.

Глава компанії Марко Гобетті повідомив про впевнений прогрес стратегії з репозиціонування бренду, при цьому продажі росли сильніше прогнозів до спалаху коронавірусу.

"Для відновлення буде потрібно час, але нас надихає наш упевнений підйом в деяких частинах Азії і ми добре готові, щоб пройти цей період".

Виручка компанії за рік, що завершився 28 березня, склав 2,63 мільярда фунтів стерлінгів ($ 3,21 мільярда), знизившись на 3% в річному вираженні.

Скоригований операційний прибуток pro forma склав 404 мільйони фунтів стерлінгів, опустившись на 8% в річному численні.

22.05.2020

Поделитесь этой новостью: