Продажі бренду Gucci впали
У четвертому кварталі продажі бренду Gucci впали сильніше, ніж очікувалося. Хоча незважаючи на пандемію COVID-19 результати деяких конкурентів компанії почали відновлюватися.
Продажі Gucci за квартал впали на 10,3% на порівняльній основі, тоді як аналітики очікували падіння на 4%. На частку Gucci припадає 60% виручки і 80% прибутку Kering.
Показники бренду погіршилися в кінці року, незважаючи на пожвавлення в Азії, на ключовому ринку для сегменту товарів клас-люкс. Kering повідомила, що тиск на результати надали слабкі показники в Європі.
Згідно з повідомленням компанії, вона очікує поліпшення результатів у 2021 році, коли Gucci запустить нові продукти і співпраці з нагоди 100-річного ювілею бренду.