Прибуток adidas впав майже втричі
Adidas AG, другий за величиною у світі виробник спортивних товарів, у третьому кварталі скоротив чистий прибуток майже втричі, незважаючи на збільшення виторгу.
Операційний прибуток скоротився на 16% - до 564 млн. євро. Рентабельність операційного прибутку опустилася на 2,9 процентного пункту, до 8,8%.
Квартальний виторг adidas підвищився на 11,4% і склав 6,41 млрд євро. Без урахування зміни курсів обміну валют він збільшився на 4%.
Виторг компанії в КНР у минулому кварталі впав на 18,9% (на 26,6% без урахування валютних коливань) і склав 937 млн євро, в інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону показник збільшився на 15,1% (14,6% ), до 579 млн євро.
Тим часом, продажі в Північній Америці зросли на 8,2% без урахування валютних коливань, до 1,75 млрд євро, в EMEA - на 7,4%, до 2,46 млрд євро, в Латинській Америці - у півтора рази, до 633 млн. євро.
Adidas вчетверте з початку року погіршила річний прогноз. Виторг за підсумками року, як очікується, збільшиться на 1-3% (low-single digits) без урахування коливань валютних курсів, тоді як раніше передбачалося зростання на 4-6%.
Чистий прибуток від операцій, що продовжуються, в поточному році складе близько 250 млн євро, а не 500 млн євро, як очікувалося раніше, валова рентабельність складе 47% (раніше очікувалося 47,5%), а операційна рентабельність - всього 2,5% (4%).
Причиною погіршення прогнозу стало розірвання партнерської угоди з американським музикантом Каньє Вестом через його суперечливі висловлювання у твіттері. Adidas припинить виробництво товарів лінійки Yeezy, створеної у колаборації з Вестом.
Ринкова вартість компанії за останні три місяці зменшилася на 29% (до 20,9 млрд євро), тоді як фондовий індекс DAX додав 1,1% за цей час.