PepsiCo продає бренд Tropicana за $3,3 мільярда
Американський виробник безалкогольних напоїв і продуктів харчування PepsiCo Inc продасть мажоритарну частку в брендах соків Tropicana, Naked і інших в Північній Америці інвестиційної компанії PAI Partners за $3,3 мільярда, йдеться в повідомленні PepsiCo у вівторок.
Продаж активу дозволить компанії сфокусуватися на зростаючому портфелі здорових снеків і низькокалорійних напоїв, сказав гендиректор PepsiCo Рамон Лагуарта.
Компанія збереже 39-процентну частку в новому спільному підприємстві і отримає ексклюзивні права на дистрибуцію брендів в США.
PepsiCo придбала Tropicana, одну з найвідоміших марок соків в світі, в 1998 році приблизно за $3,3 мільярда і купила виробника преміальних соків Naked Juice майже десять років потому за $150 мільйонів.
PepsiCo отримала виручку від продажу соків у розмірі близько $3 мільярдів в 2020 році, при цьому операційна рентабельність бізнесу була нижче середніх показників по групі, йдеться в прес-релізі компанії.