PayPal розширює партнерство з Adyen
У вівторок компанія PayPal оголосила про розширення свого всесвітнього стратегічного альянсу з компанією Adyen, що спеціалізується на фінансових технологіях, з метою запуску "Fastlane by PayPal" для корпоративних клієнтів Adyen і клієнтів ринку в США, пише Investing.
Компанія заявила, що мета партнерства – поліпшити процес оформлення замовлення для клієнтів без облікового запису, а надалі планується зробити цю послугу доступною по всьому світу.
"Fastlane by PayPal – це новий процес оформлення замовлення, який дає змогу покупцям завершувати покупки з успіхом більш ніж на 80%, а також скорочує тривалість оформлення замовлення на 32% порівняно зі стандартним процесом оформлення замовлення для покупців без облікового запису", – йдеться в повідомленні PayPal.
Функція дає змогу покупцям записувати дані про оплату і доставку під час першої покупки, які потім будуть автоматично заповнюватися під час наступних покупок у будь-якого продавця, який використовує Fastlane.
Алекс Крісс, президент і головний виконавчий директор PayPal, наголосив на міцних зв'язках Adyen з великими підприємствами, що робить їх підходящим партнером для цього проекту.
Крісс підкреслив, що ця спільна робота відповідає меті PayPal щодо широкої інтеграції своїх послуг у міжнародну торгівлю. Пітер ван дер Дос, співзасновник і виконавчий директор Adyen, погодився з цією точкою зору, заявивши, що альянс із PayPal поліпшить процес купівлі для транснаціональних компаній та їхніх клієнтів.
Після цієї заяви аналітики Mizuho висловили думку, що партнерство є значним кроком уперед для PayPal, що потенційно відкриває доступ до ринку онлайн-рітейлу обсягом 3 трильйони доларів.
Mizuho вважає, що партнерство свідчить про надійність пропозицій Fastlane, про що свідчить рішення Adyen працювати разом, незважаючи на те, що компанія є прямим ринковим конкурентом сервісу Braintree від PayPal.
Аналітики вважають, що така стратегія поділу може сприяти збільшенню доходу PayPal від транзакцій на 1,0-1,5 мільярда доларів, що призведе до ширшого визнання і зміцнення статусу PayPal як всеосяжної платіжної платформи.
Акції PayPal відчули позитивний ефект у зв'язку з цією подією: після публікації новини вони зросли приблизно на 2,8%.