Nike втрачає в ціні після обережного прогнозу JPMorgan перед звітністю
Акції Nike знижуються більш ніж на 1% на попередніх торгах у понеділок після того, як JPMorgan помістив компанію в список "Negative Catalyst Watch" перед публікацією звіту за перший квартал 2025 фінансового року, пише Investing.
Така позиція зумовлена прогнозованим зниженням виручки. Аналітики JPMorgan знизили прогноз щодо прибутку на акцію (EPS) Nike за перший квартал до 0,48 долара, що нижче за консенсус-прогноз Волл-стріт у 0,52 долара.
Банк пояснює це зниження падінням валового прибутку на 10%, що гірше очікуваного зниження на 9,3%.
Аналіз JPMorgan вказує на негативні фактори в усіх основних географічних регіонах як на ключові причини труднощів Nike.
Банк зазначає, що в Китаї обережність споживачів і цифрові акції негативно впливають на попит, тоді як місцеві бренди продовжують збільшувати частку ринку за рахунок конкурентних цін.
У регіоні Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA) Nike, за повідомленнями, стикається з ослабленням споживчого трафіку і посиленням конкуренції як у категорії повсякденного одягу, так і в спортивному сегменті.
У Північній Америці компанія бореться з проблемами у своїх магазинах прямих продажів (DTC), які особливо сильно страждають від зниження витрат споживачів з низьким рівнем доходу, згідно з JPMorgan.
Річний прогноз Nike також перебуває під тиском. JPMorgan переглянув свою оцінку EPS на 2025 фінансовий рік у бік зниження до 2,98 долара, що нижче за консенсус-прогноз у 3,08 долара, через прогнози щодо виторгу, які на 5,9% нижчі за очікувані.
Фірма також прогнозує більш повільне відновлення, переносячи очікуваний фінансовий перелом на 2027 фінансовий рік.
JPMorgan "очікує, що стратегія відновлення маржі у 2026 фінансовому році передуватиме відновленню виручки у 2027 фінансовому році".
Хоча JPMorgan натхнений нещодавнім призначенням Elliott Hill на посаду генерального директора, що сигналізує про можливе повернення до основоположних стратегій Nike, очікується, що короткострокові фінансові проблеми збережуться.
Аналітики вважають, що цифрові продажі Nike, оптові показники та споживчий попит у ключових регіонах матимуть вирішальне значення для траєкторії відновлення компанії.