Nestle покращила прогноз продажів на 2022 рік
Швейцарська Nestle SA, найбільший світовий виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв, покращила прогноз зростання органічних продажів на поточний рік до 8-8,5% з очікуваних раніше "близько 8%".
Компанія прогнозує маржу операційного прибутку цього року на рівні 17%, йдеться у її прес-релізі. Вона розраховує повернути цей показник у діапазон 17,5-18,5% до 2025 року, зазначаючи, що негативний вплив на маржу мала інфляція витрат у 2021 та 2022 роках.
Nestle ставить за мету досягти щорічних темпів збільшення чистого прибутку з розрахунку на акцію в 6-10% у 2022-2025 рр., а також вільного грошового потоку у розмірі 12% від виторгу та рентабельності інвестованого капіталу (ROIC) у 15% до 2025 року.
Компанія, яка у вівторок проведе захід для інвесторів у Барселоні, повідомила, що розглядає стратегічні варіанти для операцій з випуску засобу від алергії на арахіс Palforzia, інтерес до якого як серед пацієнтів, так і серед медичних фахівців виявився слабшим за очікування.
Оцінку цих операцій, як очікується, буде завершено у першому півріччі 2023 року.
Nestle також підтвердила, що має намір викупити власні акції на суму 20 млрд. швейцарських франків ($21 млрд.) у 2022-2024 роках. Цього року вона вже придбала папери на 9,7 млрд. франків.
Крім того, компанія планує зберігати практику щорічного збільшення дивідендів у франках, йдеться у прес-релізі.
Акції Nestle подешевшали на 11% із початку поточного року.