Nasdaq залучив рекордну кількість японських стартапів
Десятки японських стартапів бажають провести лістинг на біржі Nasdaq найближчими кількома роками, оскільки величезна кількість підприємців більше не зацікавлена у вітчизняному японському ринку, який вже старіє і не схильний до ризику, пише Bloomberg.
Близько 7 японських компаній мають пройти лістинг на біржі в найближчі кілька місяців після 5 лістингів японських компаній з початку року. Ще близько 10-20 планують провести лістинг наступного року. При цьому лише кілька японських фірм торгувалися на Nasdaq до цього моменту.
Серед цих компаній – велике розмаїття: починаючи від компаній, що займаються аутсорсингом програмного забезпечення, і закінчуючи виробниками пристроїв для перекладу. Водночас американські інвестори та банкіри шукають альтернативи китайським IPO, кількість яких останнім часом скоротилася.
IPO японських компаній у США здебільшого проводилися такими великими фірмами, як Toyota Motor Corp., які надавали доступ компаніям до глобальних інвесторів за допомогою подвійного лістингу. Але через повільне економічне зростання в Японії були великі перешкоди для виходу на закордонні лістинги.
Роздрібні інвестори Японії старіють, і їхній апетит до ризику також спадає, тому дедалі більше вітчизняних підприємців шукають капітал за кордоном, особливо в США, де інституційні інвестори охочіше роблять ставку на інноваційні, але неперевірені технології.