Квартальна виручка Coca-Cola впала на 28% через зниження продажів під час карантину
Coca-Cola Co у вівторок відзвітувала про падіння квартальної скоригованої виручки на 28%, оскільки продажі газованих напоїв постраждали через закриття ресторанів і кінотеатрів, а також скасування спортивних заходів під час коронавірусного карантину.
Близько половини виручки компанії припадає на продаж ресторанам і операторам кінотеатрів, таким як McDonald's Corp і AMC Entertainment Holdings Inc, проте більшості з них довелося обмежити або призупинити роботу через коронавірусні обмеження.
"Ми вважаємо, що другий квартал виявиться найскладнішим в цьому році, однак нам ще є над чим працювати", - йдеться в заяві генерального директора Coca-Cola Джеймса Квінсі.
Компанія відзвітувала про скориговану виручку в $ 7,18 мільярда в другому кварталі, що закінчився 26 червня. Показник в цілому збігся з прогнозом Уолл-стріт, згідно з даними IBES від Refinitiv.
Прибуток без урахування разових статей балансу склав 42 цента за акцію, перевищивши усереднений прогноз аналітиків в 40 центів на акцію.
Чистий прибуток, що належить акціонерам компанії, знизилася до $ 1,78 мільярда, або 41 цента на акцію, з $ 2,61 мільярда, або 61 цента на акцію, роком раніше.