Кількість передплатників Netflix зросла, а виручка перевищила прогнози
Завдяки швидкому і несподіваному зростанню виручки компанії Netflix, що перевищило прогнози, кількість її передплатників також почала зростати, пише Yahoo.
Ця новина підвищила акції компанії більш ніж на 7% у вівторок.
Як повідомила компанія, кількість нових передплатників за останній квартал сягнула 13,12 млн і перевершила її власний прогноз 9 млн, а чисте число нових передплатників за весь 2023 рік становило приблизно 30 млн.
Її виручка перевершила оцінки Волл-стріт $8,71 млрд і досягла $8,83 млрд за квартал, що на 12,5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Цьому сприяли вжиті компанією заходи щодо заборони обміну паролями користувачів і підвищення цін на деякі плани передплати.
Netflix прогнозує виручку в першому кварталі $9,24 млрд, що приблизно відповідає консенсус-очікуванням $9,28 млрд.
Прибуток на акцію (EPS) склав $2,11, що нижче за консенсус-очікування $2,20. Далі Netflix прогнозує прибуток на акцію в першому кварталі на рівні $4,49, випередивши консенсус-прогноз $4,09.
Вільний грошовий потік за квартал становив $1,58 млрд, що перевищує консенсус-прогноз $1,26 млрд.
Компанія також збільшила кількість рекламних планів, на які тепер припадає 40% усіх реєстрацій Netflix. Рівень реклами перевищив 23 млн активних користувачів на місяць.
Компанія попередила про жорстку конкуренцію та продовження вдосконалення розважальних пропозицій.