H&M підвищує продажі
Другий за величиною рітейлер одягу в світі шведська компанія H&M, в понеділок виклала звіт, в якому видно що зростання продажів компанії в четвертому кварталі менший ніж очікувалося.
Компанія повідомляє, що негативний ефект на продаж повпливало те, що Чорна п'ятниця в цьому році випала на більш пізню дату.
Аналітики з Refinitiv SmartEstimates очікували збільшення показника на 10% до 62 мільярдів крон, однак чистий продаж у вересні-листопаді збільшилися на 9% до 61,7 мільярда шведських крон ($ 6,41 мільярда) порівняно з 56,4 мільярда крон за аналогічний період роком раніше.
Продаж в місцевих валютах підвищився на 5%.
($ 1 = 9,6261 шведської крони)