Доходи Baidu перевищили оцінки завдяки рекламі

Виторг китайського інтернет-гіганта Baidu зріс на 10%, що більше, ніж очікувалося, завдяки рекламному і хмарному бізнесу, який почав зростати після відновлення роботи підприємств у Китаї, пише Bloomberg.

Виторг склав 31,1 млрд юанів ($4,5 млрд) за квартал, порівняно із середнім показником 30 млрд юанів, прогнозованим аналітиками. Чистий прибуток становив 5,8 млрд юанів, перевершивши оцінки завдяки приросту вартості інвестицій.

Цього року Китаю вирішив показати власну відповідь у конкуренції з чат-ботом ШІ OpenAI ChatGPT, спровокувавши перегони низки компаній: від Alibaba до SenseTime Group Inc Class B, щоб продемонструвати свої платформи ШІ.

Аналітики Barclays зазначили, що в рекламному бізнесі Baidu добре відновився попит, особливо після китайського Нового року, і в другому кварталі він тільки прискорюватиметься. Тому вони, як і раніше, з оптимізмом сподіваються на відновлення економіки Китаю і перспективи рекламної індустрії на поточний рік.

Зазначимо, що Baidu останніми роками прагнула вийти за рамки пошукового і маркетингового бізнесу і стати постачальником таких технологій, як штучний інтелект і автономне водіння.

Сервіс Baidu під назвою Ernie Bot тепер може стати вінцем її зусиль у сфері ШІ, проникаючи в основні напрямки бізнесу, від пошуку до розумних динаміків і самостійного водіння.

17.05.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.