Чистий збиток Alibaba у другому фінкварталі становив $3,2 млрд
Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. отримав чистий збиток у другому кварталі поточного фінансового року, при цьому скоригований прибуток перевершив очікування, тоді як виторг виявився слабшим за прогнози.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий збиток у липні-вересні становив 22,5 млрд юанів ($3,2 млрд), або 7,77 юаня з розрахунку на ADS, порівняно з чистим прибутком на рівні 3,4 млрд юанів, або 1,97 юаня на ADS, за аналогічний період роком раніше. При цьому аналітики, опитані FactSet, очікували, що компанія зробить звіт про чистий прибуток у розмірі 20,03 млрд юанів.
Скоригований прибуток без урахування разових факторів склав 12,92 юаня з розрахунку на ADS.
Виторг Alibaba в минулому фінкварталі збільшився на 3,2% і склав 207,18 млрд юанів порівняно з 200,69 млрд юанів роком раніше.
Експерти в середньому прогнозували скоригований прибуток на рівні 11,98 юаня на ADS, виторг - на рівні 208,41 млрд юанів.
Виторг ключового бізнесу у сфері електронної комерції в Китаї знизився на 1%, до 135,43 млрд юанів, у сфері глобальної електронної комерції - зріс на 4%, до 15,75 млрд юанів. У сфері "хмарних" технологій виторг збільшився на 4%, до 20,76 млрд юанів.
Котирування ADR Alibaba під час попередніх торгів у Нью-Йорку в четвер знизилися на 1,9%. Ринкова вартість компанії з початку поточного року впала на 34,2% до $213,62 млрд.
Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них – Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. На Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі у країні.