Чистий приріст числа передплатників Netflix скорочується
Netflix опублікує свої останні результати після закриття торгів у четвер. Гігант потокового мовлення вже спрогнозував, що в другому кварталі чистий приріст числа абонентів буде нижчим, ніж за перші 3 місяці року, пише Investing.
За прогнозами LSEG, у другому кварталі компанія отримала приблизно 4,82 млн абонентів, що буде найнижчим показником з першого кварталу 2023 року і приблизно в 2 рази менше, ніж 9,3 млн за попередні 3 місяці.
Цей спад послідував за різким збільшенням кількості абонентів після введення обмежень на обмін паролями, а також після того, як увага глядачів переключилася на літні спортивні події, зокрема чемпіонат Європи з футболу.
Проте, JPMorgan вважає, що Netflix може піднести кілька сюрпризів у бік підвищення, завдяки вражаючому контенту, підвищенню цін і триваючій вигоді від зусиль по боротьбі з передачею паролів.
"Ми, як і раніше, позитивно оцінюємо акції Netflix напередодні звіту з прибутку за другий квартал, – йдеться в записці аналітиків JPMorgan, опублікованій минулого тижня, – але водночас ми визнаємо високі очікування".
Дані по галузі свідчать про зростання попиту, зазначили в JPMorgan, посилаючись на дані Sensor Tower, згідно з якими в другому кварталі покращилася динаміка глобальних завантажень і кількості щоденних активних користувачів.