Бен Френсіс планує розширити свій бренд Gymshark
Британський мільярдер Бен Френсіс планує відкрити більше фізичних магазинів бренду одягу для фітнесу Gymshark, на якому він розбагатів, пише Bloomberg.
"Ми шукаємо більше нових магазинів, – заявив засновник і головний виконавчий директор Gymshark. – Я не знаю, який це має вигляд зараз, але це розмови, які ми вестимемо протягом наступних кількох тижнів усередині компанії".
Заява послідувала після того, як Френсіс відкрив у жовтні перший магазин Gymshark на лондонській Ріджент-стріт з тренажерним залом, фреш-баром і місцями для зустрічей.
Фірма успішно працює онлайн і через традиційні роздрібні платформи, продаючи спортивний одяг.
Френсіс сказав, що його бізнес і далі розширюватиметься у США, на частку яких припадає близько половини продажів його компанії, і виключив будь-які плани початкового публічного розміщення акцій у найближчому майбутньому.
"Що стосується IPO, ми ще не досягли цього, - зазначив він. - Зараз наша головна мета – створити найкращий бренд, на який ми здатні".
Френсіс заснував Gymshark у 2012 році в гаражі своїх батьків недалеко від нинішньої штаб-квартири компанії в Соліхаллі, Великобританія, ще будучи студентом університету, покладаючись на інтернет-продажі.
За даними реєстру, виручка Gymshark досягла £484,5 млн ($605 млн) за рік до липня 2022-го.
Американська приватна інвестиційна компанія General Atlantic купила 21% акцій Gymshark 2020 року, що оцінило бренд у понад £1 млрд. На той час Френсіс також збільшив свою частку приблизно до 70%, що становить приблизно $1,2 млрд, з огляду на внутрішні ціни компанії на її акції торік, що зробило його наймолодшим мільярдером Великої Британії, згідно з індексом мільярдерів Bloomberg.
І хоча середньорічне зростання Gymshark істотно випереджає зростання таких гігантів, як Nike (7% з 2018 року) і Lululemon (26%), компанії ще далеко до $47 млрд продажів, які Nike показав минулого року, або до $8 млрд Lululemon.