Alibaba та JD побили рекорд продажів на Дні холостяків
Незважаючи на побоювання щодо купівельної спроможності населення та впливу суворих заходів Пекіна на технологічні компанії, Alibaba та JD.com Inc Adr вдалося зібрати близько $139 млрд продажів на своїх платформах у рамках торгового заходу День холостяка, встановивши новий рекорд, пише CNBC.
Тим часом китайські Big Tech продовжують піддаватися пильній увазі з боку регулюючих органів, а глава країни Сі Цзіньпін виступає за так зване «загальне процвітання».
Акції JD зросли приблизно на 4,6% на торгах у Гонконгу у п'ятницю, тоді як акції Alibaba впали приблизно на 1,8%. Якщо раніше захід День холостяка був просто цілодобовим розпродажем, то сьогодні він перетворився на багатоденну феєрію, що закінчується опівночі 11 листопада. Але продажі JD почалися ще наприкінці жовтня, тоді як Alibaba — на початку листопада, що допомогло обом компаніям нарощувати обсяг продажу.
Валовий обсяг продажів (GMV) Alibaba за 11-денний період склав 540,3 млрд юанів ($84,54 млрд), що більш ніж на 8% більше, ніж торік, тоді як JD повідомила, що обсяг транзакцій на її платформі склав 349,1 млрд юанів ($54,6 млрд), що на 28% більше у порівнянні з минулим роком. Однак показник GMV та обсяг транзакцій не відображаються у прямому доході компаній JD та Alibaba. Вони також не зважають на повернені товари.
У рамках заклику лідера країни до загального процвітання чи помірного багатства для всіх, і Alibaba, і JD розширюють свої послуги електронної торгівлі, збільшуючи бази користувачів по всій країні. Вони заявили, що спостерігали зростання обсягу продажу у невеликих китайських містах, що є ключовим напрямком для цих компаній.
За словами JD, користувачі з так званих низькорівневих ринків склали 77% всіх покупців у День холостяка. Швидке зростання споживання спостерігалося у таких найменуваннях товарів, як побутова техніка, ліки та предмети інтер'єру.