Alibaba реорганізує бізнес онлайн-торгівлі
Alibaba Group Holding повідомила, що проведе реорганізацію свого бізнесу інтернет-торгівлі та змінить фінансового директора на тлі жорсткої конкуренції, уповільнення економіки та посилення регулювання.
Компанія створить два нових підрозділи онлайн-комерції - міжнародне та локальне. Підрозділ міжнародної інтернет-торгівлі включатиме AliExpress, орієнтований на Європу та Південну Америку, а також Lazada та Alibaba.com, які більше сфокусовані на продажах закордонним бізнес-клієнтам. Його очолить Цзян Фань, який раніше відповідав за основні роздрібні платформи компанії у Китаї.
Глобалізація "допоможе Alibaba отримати нові зовнішні обсяги торгівлі (і) зайнятися пошуком нового потенціалу для зростання, в той час як Китай посилює регулювання", сказав Денні Ло з Guotai Junan.
Китайський підрозділ включає дві основні торгові майданчики Alibaba - Tmall і Taobao. Його очолить Труді Дай, яка раніше відповідала за кілька платформ Alibaba.
Компанія також повідомила, що заступник фінансового директора Тобі Сюй із квітня змінить Меггі Ву на посаді фінансового директора.
Акції Alibaba, котируються на біржі в Гонконгу, у понеділок знизилися на 5,6% після падіння акцій у США в п'ятницю через побоювання суворішого контролю з боку регулюючих органів у Китаї.