Alibaba досяг позначки в 372,3 мільярда юанів в День холостяка
Обсяг замовлень на онлайн-платформах Alibaba в період розпродажів, приурочений до Дня холостяків, вранці середи досяг позначки в 372,3 мільярда юанів ($56,3 мільярда) і продовжує зростати, повідомляє компанія.
Продажі понад 340 компаній, включаючи Apple Inc, L'Orea SA і Huawei Technologies Co Ltd, перевищили 100 мільйонів юанів, а 13 фірм - подолали показник в 1 мільярд юанів.
В цьому році у розпродажі беруть участь понад 2 мільйонів товарів, вдвічі більше, ніж роком раніше.
День холостяків вперше пройшов в 2009 році і з тих пір став найбільшою подією в сфері інтернет-торгівлі в світі: продажі в цей день перевищують продажі в "Чорну п'ятницю" і "кіберпонеділок" в США. Цей "свято" відзначається 11 листопада і отримало свою назву завдяки чотирьом одиницям в цій даті.
Цього року розпродажі почалися раніше, ніж зазвичай, вже 1 листопада, і Alibaba розкриває загальний показник за всі 11 днів. У минулому році валовий виторг всіх продавців майданчиків Alibaba склав рекордні $38,4 мільярда.
Сильні продажі в День холостяків можуть стати обнадійливою новиною у важкий для компанії період. Минулого тижня Alibaba Group Holding Ltd втратила приблизно 10% ринкової капіталізації після скасування лістингу Фінтех-підрозділу Ant Group.