Adidas підвищує річний прогноз після високих показників другого кварталу
У вівторок компанія Adidas підвищила прогноз на весь рік після високих показників продажів у другому кварталі 2024 року, пише Investing.
Виробник спортивного одягу і взуття оголосив, що виручка, скоригована на коливання валютних курсів, зросла на 11% порівняно з аналогічним періодом попереднього року, а виручка в євро збільшилася на 9% до 5,822 млрд євро, що вище за 5,343 млрд євро у 2023 році. Якщо виключити продажі продукції Yeezy, то виручка, скоригована з урахуванням коливань валютних курсів, помітно збільшилася на 16%.
Рентабельність валового прибутку компанії в другому кварталі склала 50,8%, що дещо менше, ніж 50,9 % у попередньому році. Проте, маржа валового прибутку за продукцією Adidas, без урахування інших чинників, продемонструвала значне поліпшення, що стало результатом більш високих темпів продажу продукції за повною ціною, меншого зниження цін, зменшення витрат на придбання продукції та більш вигідного поєднання категорій товарів.
Adidas прокоментував: "Значне зменшення розміру лінійки Yeezy негативно позначилося на порівнянні з минулим роком".
Прибуток Adidas від операцій у другому кварталі значно зріс і склав 346 мільйонів євро, що майже вдвічі більше, ніж 176 мільйонів євро, зафіксованих у відповідному періоді роком раніше. Ця сума включає в себе внесок у розмірі близько 50 мільйонів євро від продажу деяких частин непроданого товару Yeezy.
У світлі вищих, ніж очікувалося, продажів і поточної позитивної динаміки Adidas переглянув свій прогноз на повний рік. Тепер компанія очікує, що зростання виручки з урахуванням коливань валютних курсів становитиме близько 10%, що вище попереднього прогнозу в діапазоні від 5 до 10%.
Крім того, Adidas прогнозує, що прибуток від операцій складе близько 1,0 мільярда євро, що значно вище за попередню оцінку в 700 мільйонів євро.
Оновлений прогноз Adidas містить припущення про те, що товари Yeezy, які ще не продані, будуть продані за собівартістю, що, за прогнозами, забезпечить додаткові продажі на суму близько 150 мільйонів євро без збільшення прибутку.
Незважаючи на ці оптимістичні зміни, компанія, як і раніше, очікує значного негативного впливу коливань валютних курсів на свою рентабельність, особливо в першій половині року.
Після оголошення прибутку ціна акцій конкурента Nike зросла, і нині акції компанії торгуються приблизно на 1,7% вище.
Однак ще в червні Nike відзвітувала про доходи в розмірі 12,6 мільярда доларів, що виявилося нижчим за очікувані 12,89 мільярда доларів. Nike також несподівано передбачила зниження виручки у 2025 фінансовому році через конкуренцію з боку брендів, що розвиваються.
Цього року ціна акцій Nike знизилася більш ніж на 32,5%.