Toyota демонструє компактні двигуни, адаптовані до різних видів палива
У вівторок Toyota Motor продемонструвала двигуни нового покоління, які можуть використовуватися в таких різних автомобілях, як гібриди і автомобілі, що працюють на біопаливі, оскільки вона націлена на посилення стандартів викидів і подвоює свою стратегію з продажу не тільки електромобілів, пише Reuters.
На заході для ЗМІ разом з аналогічними компаніями Subaru і Mazda Motor, найбільший у світі автовиробник за обсягом виробництва, продемонстрував розроблювані 1,5-літрові та 2,0-літрові двигуни зі значно зменшеним об'ємом і висотою порівняно з поточними двигунами.
"У цих двигунах кожна з трьох компаній буде прагнути оптимізувати інтеграцію з електродвигунами, батареями та іншими електричними приводами", – йдеться в їхній спільній заяві. Toyota володіє приблизно п'ятою частиною Subaru і приблизно 5 % Mazda.
Усі троє заявили, що їхні зусилля допоможуть декарбонізувати двигуни внутрішнього згоряння, зробивши їх сумісними з альтернативними джерелами пального, такими як електронне паливо та біопаливо. Вони також сподіваються, що більш компактні двигуни змінять дизайн автомобілів, дозволивши опустити капот.
Toyota багато хто вважав такою, що відстає в галузі EV, але уповільнення зростання EV дало їй змогу отримати вигоду зі зростання популярності бензино-електричних гібридів. Оновлення традиційної технології двигуна на цьому тлі відображає аналогічний крок Mercedes-Benz, в той час як BYD представить нову гібридну технологію з меншою витратою палива пізніше у вівторок.
Японський автовиробник заявив, що його новий 1,5-літровий двигун забезпечить зниження об'єму і ваги на 10% порівняно з наявними 1,5-літровими двигунами, які він використовує в таких автомобілях, як компактний Yaris.
Новий 2,0-літровий турбодвигун матиме аналогічні переваги порівняно з наявними 2,4-літровими турбодвигунами, використовуваними в більших моделях, таких як спортивні утилітарні автомобілі з трьома рядами сидінь.
Директор з технологій Хірокі Накаджима відмовився повідомити, коли Toyota почне випуск моделей, оснащених цими двигунами.
Автовиробники стикаються з більш жорсткими стандартами викидів на таких ринках, як Європейський Союз, де політики працюють над правилами викидів, відомими як "Євро-7" для легкових автомобілів і мікроавтобусів з 2030 року, перш ніж заборонити продажі нових автомобілів з викидами CO2 з 2035 року.
У той час як електромобілі стали більш помітними в останні роки, Toyota дотримується "багатошляхового" підходу до вуглецевої нейтральності, пропонуючи автомобілі з різними силовими агрегатами.
У січні-березні компанія продала близько 2,4 мільйона автомобілів, з яких майже дві п'ятих були бензиново-електричними гібридами. Гібриди, що підключаються, автомобілі на паливних елементах і повністю акумуляторні електромобілі становили лише 2,9%.
Голова ради директорів компанії Акіо Тойода в січні заявив, що частка електромобілів на світовому автомобільному ринку становитиме не більш як 30 %, а решту становитимуть гібриди, автомобілі на водневих паливних елементах і автомобілі, що працюють на паливі.