Goldman підвищив цільовий рівень акцій Amazon на підставі більш високих оцінок прибутку
Аналітики Goldman Sachs підвищили прогноз щодо акцій Amazon, вказавши на очікуване збільшення операційного прибутку за рахунок підвищення рентабельності, пише Investing.
У своїй записці аналітики виділили три ключові чинники, які можуть вплинути на операційні результати Amazon у другому кварталі 2024 року: загальний стан споживчого ринку, здатність Amazon збільшити маржу операційного прибутку і траєкторію зростання доходів AWS.
Goldman Sachs зазначає, що в другому кварталі бізнес Amazon у сфері електронної комерції залишався стійким, незважаючи на деякі слабкі місця у Великій Британії та Німеччині.
Аналітики вважають, що в Amazon є значний потенціал для зростання у 2025 році та в наступні роки, в основному за рахунок більш високої маржі в роздрібній торгівлі та збільшення внеску від реклами.
Вони також зберігають позитивний довгостроковий прогноз щодо маржі на міжнародних ринках і очікують, що рентабельність AWS залишиться на високому рівні.
"Ми, як і раніше, очікуємо прискорення зростання до 2024 року, тому що попередні зустрічні вітри, пов'язані з оптимізацією та міграцією робочих навантажень, перетворюються на попутні вітри, а робочі навантаження, пов'язані зі штучним інтелектом, стають дедалі більш попутним вітром", – пише Goldman Sachs.
Інвестиційний банк підвищив 12-місячну цінову ціль для Amazon з 225 до 250 доларів, підтвердивши свій рейтинг "купувати".
Оновлений ціновий орієнтир передбачає, що Amazon торгуватиметься за 30-кратною ставкою за переглянутим прогнозом GAAP EPS на 2026 рік у розмірі $8,29, що на 12% вище за прогноз вулиці в $7,42.
У звіті Goldman Sachs наголошується, що нещодавні результати акцій Amazon, які за останній рік перевершили S&P і Nasdaq, були зумовлені підвищенням оцінок прибутку, незважаючи на період стиснення мультиплікаторів, що стало зустрічним вітром для прибутковості акцій.
У своєму аналізі маржі банк бачить можливості для зростання маржі роздрібної торгівлі завдяки операційному важелю на основні роздрібні активи, прогресу в зниженні собівартості обслуговування одиниці товару і більш помірним темпам інфляції основних виробничих витрат.
Крім того, очікується, що зростаючі масштаби рекламної діяльності Amazon сприятимуть подальшому збільшенню маржі операційного прибутку. Аналітики також вважають свої прогнози маржі AWS консервативними, припускаючи, що вони можуть піднести сюрприз, якщо зростання виручки AWS перевищить їхній прогноз.