Акції American Express знижуються
Компанія American Express прозвітувала про змішані фінансові показники за другий квартал. Прибуток компанії перевищив прогнози фінансових аналітиків, але виручка виявилася меншою за очікувану, пише Investing.
Скоригований прибуток на акцію (EPS) компанії виріс на 21% до $3,49, що вище за прогнозовані аналітиками $3,23. Проте виторг за квартал склав 16,3 млрд доларів, що не дотягнуло до очікуваних 16,59 млрд доларів.
Незважаючи на те, що виручка виявилася нижчою за очікування, вартість акцій American Express знизилася незначно - на 1,9%. Це говорить про стриману реакцію інвесторів на те, що компанія не досягла очікуваного доходу.
Голова ради директорів і головний виконавчий директор Стівен Дж. Сквері зазначив, що компанія досягла найвищого квартального доходу за всю свою історію, що на 8% більше у порівнянні з 15,1 млрд доларів за той же квартал попереднього року, або на 9% більше із поправкою на валютні курси.
Зростання виручки було зумовлене збільшенням чистого відсоткового доходу, збільшенням обсягу витрат власників карток та постійним зростанням доходів від комісійних зборів за картками.
American Express також повідомила про значне зростання прибутку на акцію на 44% до $4,15, яка включає прибуток у розмірі $0,66 на акцію від продажу Accertify.
Заглядаючи в майбутнє, American Express підвищила прогноз щодо прибутку на акцію на весь рік до $13,30 - $13,80, що вище за прогнозовані аналітиками $12,97. Цей переглянутий прогноз свідчить про віру компанії через свій основний бізнес і здатність генерувати високі доходи, не залежачи від прибутку від продажу Accertify. Компанія також зберегла прогноз зростання виручки на 9-11% за підсумками року.
Сквері позитивно оцінив майбутнє компанії, відзначивши значне збільшення масштабів бізнесу компанії, зокрема майже 50-відсоткове зростання виручки та 40-процентне зростання витрат власників карток з кінця 2021 року.
Він також розповів про додавання близько 23 мільйонів нових карток та понад 30 мільйонів нових торгових точок. Він підкреслив, що доходи компанії обумовлені її великими масштабами, високою цінністю клієнтської бази та добре контрольованими витратами.
У другому кварталі компанія зарезервувала 1,3 мільярда доларів на покриття потенційних кредитних збитків, що більше ніж 1,2 мільярда доларів роком раніше. Це відбиває збільшення суми безнадійних боргів. Загальні витрати компанії зросли незначно і становили 11,3 млрд доларів, що на 1% більше, ніж роком раніше. В основному це пов'язано зі зростанням витрат на залучення клієнтів та збільшенням витрат на маркетинг.
Консолідована ефективна податкова ставка American Express склала 20,4%, що дещо нижче, ніж 20,5% у попередньому році. Фінансове становище компанії залишається стабільним завдяки структурі витрат, що добре керується, і стратегічним інвестиціям, які продовжують удосконалювати модель членства.