Акції BMW зростають після заяви Citi про надмірний розпродаж
У середу акції BMW зросли після публікації звіту Citi Research, в якому йдеться про те, що нещодавній розпродаж був надмірним, пише Investing.
Станом на 8:47 ранку (12:47 за Гринвічем) акції BMW торгувалися зі зростанням на 2,2% за ціною €74,490.
Аналітики Citi, раніше налаштовані негативно щодо акцій, підвищили рейтинг BMW до "нейтрального" з "продавати", посилаючись на поточну низьку оцінку компанії і перегляд ризиків.
Акції автовиробника сильно постраждали після несподіваного попередження про зниження прибутку у вересні, що викликало шок на ринку.
BMW переглянула свій фінансовий прогноз у бік зниження, попередивши про зниження попиту, особливо в Китаї, і погіршення умов у Європі.
Це призвело до різкого падіння акцій, опустивши BMW і весь автомобільний сектор до майже 5-річних мінімумів.
Однак тепер Citi вважає, що ці побоювання, хоча й обґрунтовані, вже повністю враховані в ціні акцій, що робить їхню занижену оцінку менш виправданою.
Центральним моментом у зміні позиції Citi є поточна ринкова капіталізація BMW, яка зараз торгується близько до чистих фінансових активів компанії (грошових коштів). Акції, оцінені в €72,92 станом на 17 вересня 2024 року, майже досягли цільової ціни в €74, яку Citi підтримувала впродовж усього цього періоду.
Хоча автовиробник продовжує стикатися з безліччю труднощів, включно зі зниженням маржі та проблемами в Китаї, аналітики Citi стверджують, що оцінка компанії впала до рівня, за якого ризик подальшого зниження обмежений.
Вересневе попередження про прибуток привернуло увагу до прогнозу BMW щодо маржі EBIT автомобільного підрозділу на 2024 фінансовий рік, яка тепер становить 6,5%. Ця цифра нижча за середній показник BMW за 10 років, що дорівнює 7,9%, і далека від пікової маржі в 12,4%, зафіксованої у 2021 році.
Часи надзвичайного ціноутворення епохи пандемії, коли середні ціни продажів (ASP) зросли більш ніж на 30%, минають у міру нормалізації ринкових умов. Ця цінова міць допомогла BMW отримувати надприбутки в останні роки, але тепер, коли попит слабшає, маржа перебуває під тиском. Незважаючи на цей тиск, аналітики Citi розглядають поточну маржу в 6,5% як стійку в найближчій перспективі, а не як сигнал глибоких рецесійних умов.
Китай залишається ключовим ринком для BMW і водночас однією з головних вразливостей компанії. Інтенсивна конкуренція з боку місцевих автовиробників і слабший попит на автомобілі класу люкс призвели до зниження частки ринку BMW і подальшого тиску на маржу EBIT.
Геополітична напруженість і економічна невизначеність у Китаї посилюють ці проблеми, викликаючи побоювання з приводу майбутньої прибутковості. Крім того, майбутні тарифи ЄС у листопаді 2024 року можуть створити додаткові перешкоди для BMW в і без того складних умовах.
Тим часом у Європі попит, схоже, сповільнюється. Відкладений попит, який підтримував продажі протягом 2023 року і першої половини 2024 року, тепер сходить нанівець, в той час як більш суворі правила щодо викидів CO2, які наберуть чинності в 2024 році, призведуть до нових витрат на відповідність нормам.
Ці фактори в поєднанні з невизначеністю щодо прибутковості електромобілів з акумуляторними батареями викликали побоювання з приводу довгострокової прибутковості BMW та інших європейських автовиробників.
У відповідь на ці виклики Citi знизила прогнози щодо прибутку і дивідендів BMW. Очікується, що розбавлений прибуток на акцію (EPS) автовиробника впаде до €13,39 у 2024 році з €17,68 у 2023 році.
Аналогічно, очікується скорочення дивідендних виплат, хоча вони залишаються привабливими з прогнозованою прибутковістю 6,3% на 2024 рік, порівняно з 8,2% у попередньому році.
Незважаючи на ці скорочення, поточна оцінка BMW передбачає, що більша частина цього зниження вже врахована в ціні акцій, згідно з Citi.
Однією з причин підвищення рейтингу Citi є відносно низький коефіцієнт ціна/прибуток (PE), за яким зараз торгується BMW – близько шести прогнозних прибутків.
Ринкова капіталізація компанії впала до рівня, коли вона майже еквівалентна чистій вартості її фінансових активів, навіть без урахування істотної частки в капіталі її підрозділу фінансових послуг.
Хоча проблеми зберігаються, прогноз Citi передбачає, що найгірше для BMW може бути позаду. Аналітики підтверджують свою цільову ціну в €74, що передбачає помірний потенціал зростання з поточних рівнів. Проте ризики залишаються.
Подальша цінова конкуренція, особливо в Китаї, може ще більше знизити маржу, в той час як попит на Заході може продовжувати слабшати.
Citi також попереджає про можливе зниження маржі через збільшення продажів електромобілів, які залишаються менш прибутковими, ніж традиційні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння.
Відображаючи ці ризики, Citi знизила оцінку оптимістичного сценарію для акцій BMW з €110 до €100 за акцію.